tråkigt test

För ett år sen:
Vilken klass gick du i -
 4:an
Vad hade du för hårfärg - brunt
Hur lång var du - 1,40 typ ?
vem var du kär i nicke typ 
Hade du nån Pojk/flickvän -  mm
Vad brukade du göra på fritiden - va me kompisar,dans
Vilka umgicks du med - alla kompisar ? 
Var allt Bättre då - nej
Skulle du vilja gå tibx dit - nä..
Har du förändrats - tror de!

Nu:
Vilken klass går du i - 5
:an
Vad har du för hårfärg - brunt
Hur lång äe du-  1,50 typ
Vem äe du kär i -  de du 
Har du nån Pojk/flickvän - 
Vad brukar du göra på fritiden - kompisar
Vilka umgås du med - emilia ronja alicia tor markus johannes ibland jenni

Har du:
Kysst någon -
aa
sovit brevid någon med samma kön - ah
sovit brevid nån med motsatt kön -  nee
slagit ner nån -
Ljugit för en bra vän - mm..nån gång?
Svikit någon - typ
Fuskat på prov/läxförhör -

Vem:
Skrev du senast till på msn - 
ronja
Kramade du senast - ronja
sov du hos senast -  hemma
Vill du vara just nu - nån annanstans
Ringde dig senast - pappa

Vad:
Drack du senast -
cola
Köpte du senast -  godis ^^
Gjorde du igår - va me ronaj
ska du göra imorn -  vet inte
Vil du göra just nu-   va me nån kompis
Åt du senast - godis
Äe närmast dig som äe rosa - äh.. typ inget?

Kärlek och förhållanden:
Du äe kär nu -
ja
Du har sårat nån så den började gråta - tror de
Nån har sårat dig så du börjat gråta - aah
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - nee
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -
Du har haft ett förhållande som varade över två år -

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
vet inte
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - aaa
Jag har smugut ut utan lov - ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag äe - Ja har väl hänt någon gång
Jag har en hemlighet som ingen vet om - yees!
Jag har fuskat i ett spel - Jaaa! XD
jag har struntat i ett prov -

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
vet inte
Jag har druckit alkohol - äh nä
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej? haha
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det -
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - Ja
Jag grät senast - vet inte

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
mmh..
Jag har sett någon dö - nee
Någon nära dej som dött dom senaste åren ? neeh


pussgurka ffiinastee

Kommentarer
Postat av: jeennifeer

okej då vet man det!<3

2010-04-17 @ 20:33:04
URL: http://gjeennifeer.blogg.se/
Postat av: Felicia

japp det var jo typ det som var medningen!!

2010-04-18 @ 14:51:09
URL: http://ffiinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0