Tjena hallå hej

cha cha min blogg. Idag vaknade jag 10:36 fyfan men jag sommnade om i typ 5 minuter.:)
Men idag ska jag typ inte göra något specielt typ kanske vara med Emilia p men sen på kvällen moste jag  städa ni kan få se hur mitt rum ser ut asso.... Men jjag kommer ju bara städa i fall jag hinner annars får det se ut så hära ett teg till :) A men sikt ni får bilderna sen för n är min mobil slad helt fuck upp så det går inte nu! :(


puss och knull gossegull...
puss o kram

Jah för typ 3 dagar sedan då hadde jag 2 utbakade flättor


Kommentarer
Postat av: nicke

vem är du kär i nu

2010-07-02 @ 11:59:17
Postat av: johannes

hur kan man göra sånna flättor ????

2010-07-02 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0