14/6 10:01

hejsan hejsan bloggen. idag vaknade jag av att min hund rasel stog och ylade. Jag blev skit arg, och sprang upp och satt mig och tjurade i sofan. För att klockan var lixom 07:24!
Men idag kanske jag ska vara med Nicole. Men det är inte säkert en. Igår var jag med tilda eller har jag redan sagt det'+??Ajja om jag hadde det så fick ni veta det igen.
Men asso kan ni inte komma med lite förslag om vad mina inn lägg ska inehölla för att jag har så dårlig fantasi. För att jag vill blogga varje dag men asso när jag väl setter min och ska blogga kommer jag inte på något alls och skriva så snälla hjälp mig!! ):

Men nu ska jag nog gå och äta frukost puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0