Badat....!

Hejsan bloggen;)
idag var jag och Tilda i Muskan:) (Happy)
Vi var typ dära i 2 timmar... Jag doppade mig en gång sen så gick jag upp och solade hihi Men i alla fall så blev jag inte så jävla brun som jag trode jag skulle bli men men.. Jag har lixom 2 månader på mig att bli brun.. jippi...
Men men min bror och Pappa är ju fan brunader en dom i Afrika. Jag är lixom som en Engelsk man. Min mamma är brun men det gills inte för att hon ha rsolat sularium. Men jag ville det men jag fick inte!!
Men Jag ska äva på min svenska asso med stavning och läsning och så. För att jag vill ha mera läsare och det är inget kul och läsa en blogg med 186985 stav fel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0