älskar min mamma&pappa

Visa alltid din Mamma och din Pappa kärlek och respekt.
Dom har gett dig ett liv, dom var din första kärlek.
o tänk på din mamma när du säger att du hater henne, tänk då
på dom 9 månader hon gick o bar på dig, hur tungt det var, hur illa hon mådde o vad ont hon hade!
O vilka ser/har sett till att du har tak över huvudet o maten på bordet tills du blivit självförsörjande, "det är din Mamma och din Pappa" :):) Jag talar om med "den här" för MIN mamma och pappa hur mkt jag älskar dom, hur mkt dom betyder för mig, o hur tacksam jag är för ALLT dom har gjort åt mig!
MAMMA o PAPPA det är två stora namn, namn du aldrig glömmer!
O man har bara EN Mamma o EN Pappa så ta vara på dom medan du har dom!
:) Det är aldrig fel o visa kärlek!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0