Sorry....värkligen ledsen

hejhej bloggen jah vet att det var länge sedan jah bloggade men det e för att jah åkte till min mormor&morfar som ni säkert redan visste. men jah skulle bloggat igår kväll men då skulle vi precis gå till lägenhetern...
men hos m&m har jah typ inte gjort så myk elr joh jah har ätit,ätit och tittat på tv, ätit igen, gått ner på satn och hjälpt m&m lite i lägenheten o så. men när vi gick ner på stan så gjorde vi som alla andra gör handla så klart. men jah handlade inte så myk men det blev ett halspand för min del. men jah fick ju gabska myk innan vi åkate, men mamma o pappa köpte saker till min bror o så, för att han e i göteborg på handbolls cup...

men jah fotade lite också men dom fotona kommer i morrn i så fall.. men men jah vet inte riktigt vah jah ska skriva om men men...

ojj juste jah glömde att säga att klanten ( jah ) har bränt mejj på spisen.. jah la handen på plattan. klantigt??....
men nu sitter jah i mitt rum o dricker loka o lyssnar på musik o chattar me johannes men låten jah lyssna på heter  hero of War.. den e bra I prommes (stavning)

men aja herrå.. ses typ i morrn för då kommer det nog lite bilder..

Puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0