fortfarande lika kul ;)

Hon: Det går inte...
Han: Men försök!
Hon
: Ska jag hålla i den?
Han
: Ja, och sen suga
Hon
: Suga?
Han
: Ja, men sära på benen först
Hon
: Hmm, det var ganska gott
Han
: Ja visst är det!
Hon
: Det var gott men kladdigt
Han
: jag sa ju det! försök engång till
Hon
: ja, jag vet inte. det var så jobbigt & kladdigt
Han
: Men det är ju så det går till när man äter kräftor

Tjejen: hej
Killen
: äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: vill du att jag ska gå?
Killen
: nej, var har du fått det ifrån? bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen:
älskar du mig?
Killen: självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen:
har du bedragit mig någon gång?
Killen: nej aldrig! varför frågar du ens?
Tjejen:
vill du kyssa mig?
Killen: ja så fort jag får tillfälle till det!
Tjejen:
skulle du någonsin slå mig?
Killen: är du galen? du känner väl mig?
Tjejen:
kan jag lita på dig?
Killen: ja älskling..
Tjejen: ä
lskling..
1 år senare:
läs texten nerifrån och upp.



Kommentarer
Postat av: biffarna. (moa,maja&bella.)

haha, den där uppe är ju en klassiker ;)

och den där nere är lite småläskig ;s



tycker du ska kolla in våran blogg.

vi är 3 tre tjejer som bloggar.

videoinlägget är inne , på maja :)

2010-09-04 @ 13:39:46
URL: http://biffarnas.blogg.se/
Postat av: emilia

sv, desamma! :)

2010-09-05 @ 12:47:41
URL: http://emiliahhedborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0