är glad idag:)

Hejsan bloggen. Igår kom jag hem säkert kvart i elva 10 i elva. Jag var ute med emilia, jenny k, och idag sen gick vi hem till idag och sen gick jag emilia och jenny k hem<3. Men idag ska jag få mina efterlängtade kaniner:)) Ska bli fett kul. Kommer nog kommer bilder. Pappa är ute nu och gör typ som en hagge till kaninerna det kommer bild på det också:) Nej men nu ska jag fixa mig och sen gå ut och kolla hur det går för pasen:).. Ni får ha det bra så skriver jag senare idag

Kaninen<3 Kärlek till dig. Namn förslag??

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag gillade faktiskt Cleo :)

Men det kanske inte är passande för kaniner?

2010-08-07 @ 21:10:11
URL: http://barcelonalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0