FÖRLÅT SÅ MYK!!

heej bloggen och alla bloggläsare jag har inte bloggat så himmla myk nu men det har hänt lite saker runt om kring o så har ja varit sjuk. men i alla fall det kommer nog att bli ett ganska långt innlägg i dag för ja ska säga lite  om min hälg och min dag o så!!
men i alla fall i Lördags så åkte ja o mamma in på IKEA! och köpte lite hyllor o ljus o kuddar o låtor o så till mitt rum och mublerade om men vi ham inte fixa allt vi han txm inte att sätta upp någonting får ikea men vi köpte ett par blommor me. 4 så kaktusar och 2 andra men ja vill ba säga att det blev skit fint ja lovar. men idag alltså Måndag va ja me ronja. vi han inte göra så himmla myk men vi han äta socker kaka och 3 drömmar. och sitta vid datorn i typ 15 minuter och stutsa i 10 minuter men det va ba för att hon skulle på utväklingssamtal!!TRÅKIGT!!

aja PuSs&KrAm ffiinstee jaaa!!*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0