26 saker om mig

1. Jag knäcker mina fingrar och tår hela tiden.*
2. Jag har haft löss sökert 6 gånger i mitt liv.
3. Jag älskar sommaren.
4. Jag älskar dessies och kenzas blogg.
5. Jag gillar värkligen INTE fokis blogg.
6. Jag älskar att rita, Men jag är inte bra på det.
7. Jag är faster till 2 stycken barn.
8. Jag kan inte gå någon stans utan att ha nagelak.
9. Jag älskar att blogga men har oftast inget att skriva om så at blir inte så intresant.
10. Jag får mera läsare för varje dag.
11. Jag älskar att fota och att vara med på foton.
12. Jag har typ aldrig varit på bio.
13. Min mormor och Morfar bor 95 mil ifrån mig.
14. Min farfar är död.
15. Jag har haft 2 egna hamstar.
16. Jag gillar Gul.
17. Jag har gått på fank och hipp hopp i 3 år.
18. Jag har gått på Handboll också.
19. Min favorit bok är Elsas Mode.
20. Jag vill skffa barn och gifta mig när jag är vuxen.
21. Jag sammlar på englar.
22. Jag hatar djurplågeri!
23. Jag har bara varit utomlans 3 gånger och i samma land `Turkiet´
24. Jag har inte sett någon av  twilight Film och jag har inte läst bökerna.
25. Min riktiga hårfärg är brun.
26. Mitt favorit fika är munkar, Älskar det.

Kommentarer
Postat av: nicole ;O

Asså seriöst kolla på twilight filmerna och läs böckerna vafan dom e så SJUKT JÄVLA BRA!!!! :)

2010-08-09 @ 11:39:08
URL: http://ppriinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0