Hejsan alla läsare. Jag bloggade inte så mycket igår efter inlägget. Men det var för att jag var på typ en fest hos Emilia. Med nicke, johannes, tor och sabina. Det var skit kul. Vi gjorde typ allt :) Men det var i alla fall kul att få träffa nicke, johannes, sabbe o tor, för jag har inte sätt dom på typ skit länge. Men jag ska typ upp och äta något nu så jag bloggar sen. Eller jag vill bara säga en sak till, att när klockan typ var hlav 9 gick vi ut och då var det skita mörkt ute. Och sen sprang vi in så såg inte jag att det typ låg något på marken så jag spreng inte i den och nu har jag värdta jävla bullan och blåbärke på benet! FAN VAD DET GÖR ONT!

Kommentarer
Postat av: johannes

mmm det var kul igår

2010-09-19 @ 15:29:19
Postat av: johannes

mm det var kul igår

2010-09-19 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0