hahaha bara skoj

Kära emilia . För det första vill jag säga att johan  är den bästa vän

jag haft, och att linda är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att tor och emelie gifter sig och

skaffar barn tillsammans, och att erik westerberg får ett lyckligt

liv tillsammans med ida m . Jag vill säga tack

till Lisa för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med ronja Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan jocke tog sitt liv.

Snälla jonte , sörg mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick

till en siare och hon såg att du kommer röka braj med lowa och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av maria som

kommer i 130 km/h i en blå Opel.






Byt ut namen och Ta fram din mobil och ta fram telefonboken tryck ner och släpp skriv namnet som visas.


p.s ta inte illa upp det ebra ett snådt hära aah konstig sak som kan va kul att göra ibland;)


Kommentarer
Postat av: torsan

tycker du att jag ska bli ihop med emelie ush

2010-05-10 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0