litet test som alla tjejer ska göra!!

Alla tjejer ska göra detta.




vem ringde dig senast? Pappa




vem kramde dej senast? Emilia




vad har du för bh på dig just nu? vitt me rosa rutor på!




vad har du för trosor på dej just nu? vita me röda blommor på




vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? inget va precis me jocke kram emelie




vad brukar folk få för intryck av dig? fråga dom?




Har du någon gång klätt dig horigt? nej,varför skulle jag?




har folk kallat dig slampa? Nejj! Tror jag inte!


har du kallat någon för slampa? Nejjj!!




har du slått någon riktig hårt? ja




använder du parfym? ja,ibland


vad brukar du få mest komplimanger för? Att jag har fint hår!




vilka slags killar faller du för? snälla,roliga,fint hår,bruna ögon,romantisk


vad kollar du på först hos en kille? ögonen




vill du ut och festa nu? Nejj, e tröttt!!!!




vad är klockan? 14:58




vilken färg har din mobil? rosa




vad ska du göra nu? ska snart göra läxan..


har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? vaa?




är du social? ja oftast




känner du att du orkar en fråga till? neej!!


 

 

 

vad tänker du när du vaknar? Venne... ?




kan du gå utan smink? ja det kan jag


PuSs&KrAm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0