-

Namn: Felicia Nilsson
Piercingar: öronen
Tatueringar: nej
Längd: typ 152
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: rött/brunt
Fräknar: ne
Önskar du att du bodde någon annanstans?: nej , eller kanske.
Vilket schampo använder du? olika
Vad är du rädd för? ormar.

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Länge sedan jag gjorde det.
Filmen du köpte? oj då väldigt längesen.
Låten du hörde: OMG
Låten du laddade ner? längesen
Personen du ringde? Pappa
Personen som ringde dig? Mamma

Favorit…

Låt: billionaire
Kläder: mjukis,leggins
Film: sebbe
Bil: Hummer eller vad dom heter


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? ja,
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? tyvär ja
Varit i slagsmål? nej

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? vet inte
Hjärtan brustet på grund av dig? typ 2-3 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? massa
Gånger ditt namn varit med i tidningen? asso mitt namn har nog varit med men inte menat mig.

Senaste...

Boken du läste? Elsas Mode(håller på att läsa den nu)
Personen du fick e-mail av? vet inte
Personen du fick sms av? Jocke
Gången hela din familj åt middag tillsammans? idag
Saken du köpte? glass
Vad har du gjort idag? typ inget

Brukar du svära mycket? Japp
När stiger du upp på morgonen? 10-12 typ
Vad har du på dig? mjukis och linne
Vad ska du göra ikväll? duscha snart sen kolla film,sen sova
Vad är du allergisk mot? Dumma kommentarer
Använder du hårspray? japp
Kan du stå på händer? nej
Håkan Hellström eller The Ark? iiiiiiiingen
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? Nepp bara till pomes
Är du glad nu? ja
Var du glad igår? ja det var jag väll
Vad dansar du till? MUSCI (8) ♥

Stockholm är… ?
stockholm
Göteborg är… ? liseberg
Kan du sjunga? absolut inte
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? Afrika

Kommentarer
Postat av: AMANDA ♥

Sv: tack! men nej, jag gör bara till vissa, alltså kompisar & så. Inget illa menat! :)

Hare bra! =)

2010-07-29 @ 20:02:25
URL: http://thimas.blogg.se/
Postat av: AMANDA ♥

sv, vad bra

2010-07-29 @ 20:51:22
URL: http://thimas.blogg.se/
Postat av: dannie

asså är du typ modell eller så? Jättefin bild på headern du!



Kramar// Dannie ♥

2010-07-29 @ 21:52:55
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: dannie

Så lite så ;)



Tack så mycket! Jag satt och drogade din igår, läste massa gamla inlägg och så.

Ja jag gör mina designer hel tsjälv och till andra oxå ;) ♥

Kramar// Dannie ♥

2010-07-30 @ 18:42:57
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: Alicia

svar: Tack ♥ Jag tycker också att galler är mycket bättre än plast :)

2010-07-30 @ 20:24:36
URL: http://barcelonalover.blogg.se/
Postat av: dannie

Åh du värkar oxå vara jätte trevlig och härlig tjej ;) Givetvis kan jag det, är det ok om jag gör en på tisdag? Skicka in bilder och beskrivning hur du vill ha till [email protected] så hör jag av mig !



Puss&Kram// Dannie ♥

2010-07-30 @ 22:12:14
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0