Min dag

Hejsan bloggen nu ska jag berätta om min muppiga dag..

Det började med att jag vaknade att alarmet ringde halv 9 och då skulle jag och mamma åka och bada. Och just då var jag så jävla tröt så jag kände mig typ som död. Men då kom mamma in i mitt rum och sa, Vi åker inte och badar för det är super målnit och det har precis rengnat ute. JAAA!, får jag sova om då? Ja det frår du göra sa min mamma. Och då sommnade jag om sen fick jag ett sms av mamma som jag vaknade av kl 12:06 där det stog Vaken? I så fall kom upp och ät så åker vi till haninge en sväng. Jag blev glad men endå inte för hon veckte mig lixom. Men i haninge köpte jag





det var allt från mig puss o kram..

ps. älskar min mamma för att hon köpte allt till mig...

Kommentarer
Postat av: Jeennifeer<3

fint:) jag var också i haninge i går ;)

2010-07-13 @ 22:41:00
URL: http://gjeennifeer.blogg.se/
Postat av: felicia Nilsson<3

jaha vad roligt men jag såg inte dig ):

2010-07-13 @ 22:44:45
URL: http://ffiinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0