min dag

hejsan bloggen.. Idag var jag med mamma och pappa på ikea typ hela dagen. sen så åkte vi till media mark och pappa köpte en mobil sen gick vi in på mio:(
Men sen kom det roliga vi gick in på willy:s.. Hhaha skit kul ``INTE´´
men sen åkte vi och kollade på tapeter och jag hittade en som jag vill ha i mitt nya rum sen ni ska få se den sen. Men det är ju inte alls säkert att jag kommer att vilja ha den sen kanske hittar en ny och en finare.. Idag ska vi äta hemma gjorda hanburgare med Max bröd, fyfan vad gott idag har jag ätit en munk också.. mmmmh det var gott för er som vet men också inte vet så jag älskar munkar.. typ alla förutom dom med nötter..


min munk

tapeten

Dgens facelook


Ronja  och Alicia värdens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0